The One - Oriflame Review

Hello,
Astazi vreau sa va vorbesc despre cosmeticele The One by Oriflame pe care le-am primit gratuit pentru a le testa, si dupa o saptamana in care le-am folosit aproape zilnic pot spune ca mi-am format o parere despre aceste produse...una destul de buna!


Voi incepe prin a va prezenta favoritele mele care m-au surprins,nu ma asteptam sa-mi placa atat de mult si pe care cu siguranta le voi cumpara pe viitor:

 Fardurile crema Colour Impact
  De la stanga la dreapta nuantele sunt: Olive Green, Beige Pearl, Golden Brown.
Am folosit aceste farduri fara primer si spre surprinderea mea, nu s-au strans in pleoapa si au rezistat 10-12 ore fara sa-si piarda din intensitate! Sunt foarte incantata de aceste farduri si intentionez sa-mi achizitionez si alte nuante!

Urmatoarele 2 produse favorite sunt Illuskin Concealer si Illuskin Powder


Ei spun despre corector ca: "Lumineaza zona de sub ochi si reduce aspectul cearcanelor", iar despre pudra: "Textura lejera si ultra fina se intinde perfect si nu se strange in liniile fine".Sunt de acord cu descrierea lor, cele doua produse folosite impreuna mi-au rezistat pe fata intreaga zi fara sa se stranga si oferindu-mi un aspect foarte frumos si iluminat zonei de sub ochi! Le recomand din toata inima!

Va recomand si ojele din gama The one,datorita rezistentei lor pe unghii (5 zile).Eu am primit doua nuante care imi plac foarte mult : Cappucino si Ni. Orchid. Nu am vazut in catalog aceste oje dar sper sa apara cat mai curand in mai multe nuante!
Urmatoarele doua produse mi-au placut, sunt ok dar nu cred ca le-as cumpara:
Rimelul: The One Volume Blast.
Este un rimel bun, nu curge, nu incarca genele, le separa frumos dar nu ofera un efect wow de gene false cum imi doresc eu de la un rimel...il voi folosi in continuare cand doresc un look natural,de zi cu zi...mai ales pentru ca se demachiaza foarte usor ( nu-mi place deloc sa-mi demachiez genele:))  )

Luciurile de buze: The One Power Shine
Am primit nuantele Trendy Berry si Rose Glacier
Dupa cum spune si numele Power shine...aceste luciuri sunt foarte stralucitoare cu mult sclipici dar foarte finut,nu ramane sclipiciul inestetic pe buze,nu sunt lipicioase, nu se strang iar textura se simte foarte placut pe buze.
Din pacate aceste luciuri au o rezistenta foarte scazuta...cu exceptia mirosului care este minunat (pepene galben cred) nu vad nimic special la ele.

Ultimul si cel din urma din pacate..este fondul de ten Illuskin Foundation...
 Nu pot spune ca este un fond de ten  foarte prost dar nu mi l-as cumpara datorita faptului ca nu acopera deloc..este mai mult ca o crema colorata...
Uniformizeaza putin nuanta tenului si se simte foarte placut si natural pe fata...dar pentru mine este mult mult mult prea natural:))
Mi-a rezistat pe ten aproximativ 4-5 ore..apoi nu l-am mai vazut deloc pe fata (fiind atat de natural nu l-am vazut prea bine nici imediat dupa aplicare:)) ) bine ca s-a "estompat"tot uniform,nu mi-au ramas doar cateva zone inestetice fara fondul de ten.
Fetele care iubesc aspectul natural si care nu au nevoie de acoperire cred ca sunt multumite de el...dar din pacate acest fond de ten nu este pentru mine!

Puteti achizitiona aceste produse de AICI !

Voi ati incercat aceste produse?
Care sunt favoritele voastre din gama The One?



Un comentariu: