Sleek Matte Me & NYX soft matte lip cream - Rujurile mele preferate in aceasta perioada!

De cateva luni am facut o pasiune pentru rujurile mate; da,doar de cateva luni ador rujurile mate!
Sunt surprinsa de schimbarea mea de gusturi dar o pun pe seama `inaintarii in varsta`:)) (in perioada liceului am folosit doar lip gloss-uri apoi am introdus si cateva rujuri in colectia mea de make-up  dar tot cu aspect glossy iar acum am trecut la rujurile mate; se mai regaseste cineva in acest `istoric`?)
Cu ceva timp in urma va spuneam ca-mi plac rujurile lichide de la Mua (am vorbit prima data despre ele aici si apoi in in aceasta postare ) dar rujurile de la Sleek si Nyx despre care vreau sa va vorbesc astazi  se simt mai placut pe buze decat cele de la Mua.
Detin 2 Sleek Matte Me si 2 NYX soft matte lip cream.



Port zilnic nuantele Birthday Suit si Stockholm iar Rioja Red si Copenhagen in zilele cand ma simt mai `indrazneata` si `vreau sa ies din anonimat`.
Imi plac atat rujurile Nyx cat si cele Sleek dar le-as recomanda pe cele de la Nyx deoarece imi place mai mult textura lor,aplicarea mi se pare mai usoara si uniforma,prefer aplicatorul lor.


Ambele sunt foarte pigmentate, nu sunt lipicioase, nu se transfera si rezista foarte mult pe buze!
Desi pe mine nu ma deranjeaza prea tare acest lucru,trebuie sa metionez ca usuca buzele putin (tinand cont ca este un ruj mat si foarte rezistent nu am pretentia sa-mi hidrateze buzele precum un balsam)
Pretul unui astfel de ruj Sleek este 30lei (6ml) iar cel de la Nyx costa 27lei (8ml).
Le puteti achizitiona de pe site-ul www.makeup-shop.ro

Care sunt rujurile voastre preferate in aceasta perioada?

2 comentarii:

  1. buna sa fiu sincera cum ai asortat aceste minunate rujuri si eu sunt de acea parere cu tine este o alegere buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult nuanta Stockholm!!
    www.whitecharm.wodpress.com

    RăspundețiȘtergere