Masca Pearl Powder - Longeviv.ro

Trebuie sa recunosc ca nu am fost dintotdeauna pasionata de cosmetice naturale ( creme,masti,uleiuri,make-up), nu am fost genul de persoana foarte precauta care verifica ingredientele produselor/originea lor; Doar de cateva luni am inceput sa-mi indrept atentia spre produse naturale si in cautarea acestora am descoperit site-ul:

Descrierea lor oficiala: ``Longeviv.ro se doreste a fi magazinul unde poti găsi produse naturale de calitate. Am căutat cele mai competitive produse și le-am găsit. O gamă largă de cosmetice produse în diferite colturi ale lumii vă stau acum la dispozitie doar prin intermediul acestui magazine on-line.``

Designul site-ului este foarte placut, usor de accesat, produsele fiind bine organizate pe categorii:
Cosmetice par, Cosmetice ten, Cosmetice corp, Mama-copilul, Cosmetice barbati, Alimente, Detergenti, Make-up.


Asa cum spun si ei in descrierea oficiala, produsele sunt de cea mai buna calitate de la branduri din diferite tari:


Pe langa produsele de make-up si cele din cateogoria detergenti pe care imi doresc sa le incerc pe viitor, mi-a atras atentia masca pentru fata Pearl Powder de la Maroccan Natural despre care vreau sa va vorbesc astazi.
Descriere:
Albul de bismut se utilizeaza in tratamentele faciale de mai bine de 3000 ani, a fost identificat prima data in casa regala a Egiptului si ulterior in China. Cleopatra ultima regina a Egiptului si Wu Zetian, singura femeie pe care istoria chineza a atestat-o ca imparateasca, au utilizat acest ingredient in tratamentele lor de infrumusetare, pentru a-si mentine tineretea si frumusetea pielii.
Folosit din vremuri stravechi si reconfirmat de oamenii de stiinta din zilele noastre, pentru calitatile sale, albul de bismut stimuleaza regenerarea celulei si creste nivelul de colagen din piele. Este recunoscut pentru proprietatile de vindecare rapida si indepartarea acneei, rozaceei si petelor proudse de soare.

Beneficii: Anti-imbatranire, redefinirea liniilor fetei, indepartarea ridurilor fine. Reda fermitate si stralucire pielii, indeparteaza melasma (cea care genereaza petele maronii si pistruii pe fata), hraneste epiderma si reface elasticitatea. Improspateaza si lumineaza tenul.
 
Ingrediente: 100% Pearl Powder natural
Cantitate: 10 grame
Valabilitate: 36 luni de la deschidere

Ambalajul este unul micut, dintr-un plastic foarte rezistent, cu un capac care se inchide prin infiletare, de calitate; vine insotit de o spatula care asigura dozajul perfect.


Masca se prezinta sub forma unui praf alb,fin

Inainte de a o folosi, m-am documentat despre aceasta masca si am descoperit multiple moduri de utilizare (in functie de rezultatul pe care dorim sa-l obtinem /problemele tenului)

1. Anti-ageing : o spatula de pearl powder amestecata cu lapte (de preferat de capra) sau iaurt.Se aplica pe tenul curat si decolteu si se lasa 10 minute sa actioneze.Se indeparteaza cu apa calduta;
2.Hranire & hidratare : amestecati pearl powder cu albus de ou batut, miere si cateva picaturi de lamaie.
3.Revitalizarea tenului uscat si lipsit de stralucire: formati o pasta adaugand ulei de argan
4.Adaugati o spatula de pearl powder in masca voastra preferata
5.Adaugati pearl powder in pudra folosita pentru fixarea/matifierea fondului de ten.
6.Aplicati masca intr-un strat subtire cu o pensula pentru pudra, direct pe fata,inainte de culcare.Nu se sterge/clateste.


Puteti alege oricare dintre variantele enumerate mai sus, eu vi le pot recomanda doar pe cele incercate de mine pana acum si anume:

Pearl Powder + ulei de argan 


Am preparat o cantitate mai mare ( din greseala ) dar am pastrat-o la figider, am folosit-o de 2 ori si inca mai am pentru o aplicare.

Am lasat-o sa actioneze 15 minute si am indepartat-o cu apa calduta si dischete demachiante.
Rezultatul? Ten cu aspect sanatos, foarte luminos si catifelat.
Dupa a 2 a utilizare, am observat ca nuanta tenului meu incepe sa se uniformizeze putin ( pe frunte, in zona liniei parului  si in zona maxilarului tenul meu are o nuanta putin mai inchisa decat restul fetei, pometi,nas...) Este un inceput promitator si sunt sigura ca folosind constant aceasta masca rezultatul va fi din ce in ce mai vizibil.

Pearl Powder + un albus de ou batut, o ligurita de miere si cateva picaturi de lamaie


Mi-a mai ramas jumatate din cantitatea preparata dar nu am mai pastrat-o din cauza oului din compozitie.


Am aplicat-o pe ten intr-un strat subtire folosind o pensula plata pentru fondul de ten apoi am adaugat un strat mai generos cu degetele atat cat sa nu curga.
Dupa 10 minute m-am spalat pe fata cu apa calduta. De data aceasta pe langa tenul luminos.hidratat am observat imbunatatirea aspectului a doua mici cicatrici pe care le am de foarte mult timp de la doua cosuri (nici in adolescenta nu am avut probleme cu acneea, foarte rar la un an- doi mi-a aparut cate un cos...dar si cand a aparut s-a vindecat foarte greu si mi-au ramas semne)

Eu sunt multumita aceasta masca si v-o recomand!Cei de la Longeviv.ro spun ca efectele se vor observa dupa 2-3 utilizari consecutive, deci ma astept ca de acum inainte rezultatele sa fie si mai vizibile.

O puteti comanda de aici  !

Voi ce masti naturale preferati? Ati incercat vreuna cu alb de bismut?


2 comentarii: