Ridica-ti ochii la statusul de celebritate - Realash!

  Eu consider ca ochii sunt cel mai mare atuu al unei femei (din punct de verede fizic) iar genele sunt extrem de importante conturandu-i si intensificand privirea. As putea sa ies din casa fara fond de ten,ruj, blush, etc dar nu si fara rimel; genele lungi, dese, negre sunt tot ce am nevoie pentru a ma simti comfortabil si pentru a nu avea un aspect lipsit de viata.
  Dar nici un rimel nu poate face minuni daca genele noastre sunt scurte si rare asa ca inainte de a ne gandi la mascara ar trebui sa inercam sa ``tratam problema de la radacina`` aplicand un tratament pentru gene.
In ultimul timp genele mele au inceput sa cada si se regenereaza greu, am nevoie de un produs care sa le accelereze cresterea, sa mi le indeseasca si de ce nu sa mi le faca mai lungi si mai negre.
Realash - intensificator de gene - un produs revolutionar promite aceste lucruri!
  
Ce este Realash?
``REALASH este rezultatul a nenumarate ore petrecute in cele mai avansate laboratoare din Europa. Ingredientul nostru castigator este un vis devenit realitate pentru femeile din toata lunea din multe motive, dar ceea ce il face revolutionar este ca acesta nu este doar ceva cosmetic sau o solutie temporara. REALASH iti ajuta corpul sa produca gene reale cu o densitate incredibila, lungime si putere, astfel incat sa arati cel mai bine zilnic, la orice ora. In plus, REALASH nu irita ochii si nu produce efecte secundare. Sunt frumusetea si increderea cele pe care poti sa te bazezi intotdeauna.``
Cum functioneaza?
``In mod normal, genele au nevoie de 30 de zile sa creasca. Problema principala este ca de multe ori genele mature cad inainte ca cele noi sa fie complet crescute si acest lucru cauzeaza un aspect vizual neplacut. Faurit cu o tehnologie inovativa, REALASH iti ajuta genele sa creasca mai repede si mai puternice. Densitatea creste, si genele tale arata mai lungi si mai pline. Este un concept simplu, dar efectul vizual este revolutionar.``
Cum se aplica?
``Ca sa obtii cele mai bune rezultate se recomanda sa folosesti REALASH o data pe zi, preferabil seara dupa ce te demachiezi, aplicand intensificatorului pe pleoapa superioara. Un pachet de 3 ml cu acest nutrient este suficient pentru o terapie de trei luni. REALASH este usor de aplicat si poti sa faci tu singura asta. O singura linie si genele tale sunt hranite astfel incat sa te poti bucura de noul tau look extraordinar!``

Am primit acest produs amblat foare frumos,intr-o cutie tare draguta:
Intensificatorul de gene Realash arta exact ca un tus lichid,cu pensula micuta:

Aseara l-am folosit pentru prima data, aplicandu-l intr-un strat subtire la baza genelor superioare (nu se aplica si pe genele inferioare iar o cantitate mai mare de produs nu duce la un rezultat mai rapid sau mai spectaculos)

Asa arata genele mele inainte de inceperea tratamentului ( care dureaza 3 luni, timp in care il voi aplica zilnic urmand ca apoi sa-l aplic o data sau de doua ori pe saptamana pentru mentinerea rezultatului)

Revin peste o luna cu poze noi,sper ca rezultatul sa fie vizibil!
Voi ati incercat tratamente pentru gene? Puteti comanda Realash de aici.

2 comentarii:

  1. Abia astept sa vad rezultatul <3 :* Ador sprancenele tale !!!! Si ochii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SSSSsssssssssssss :))) mi e si rusine ca am postat poze cu sprancenele mele oribile :))) dar pentru a le avea frumoase``candva`` trebuie sa le las sa creasca, desi nu le mai suport,nu stiu cat mai rezist cu ele asa :))
      Si eu abia astept sa vad peste o luna efectul intensificatorului pentru gene...iar peste 3 luni sa ma mandresc si cu genele si cu sprancenele :*

      Ștergere