Ruj True Color Farmasi - Review - Pentrucorpultau.ro

Hello,
Cu putin timp in urma v-am prezentat produsele primite de la Pentru Corpul Tau, printre care si rujul True Color Farmasi. (click aici )
Este primul meu produs Farmasi si am ramas placut surprinsa de acest ruj.

Ambalajul este unul obisnuit, solid, din plastic negru, pe capac fiind inscriptionat numele brandului, Farmasi; Nu am avut probleme cu mecanismul de rotire al rujului.
Mirosul este foarte subtil, placut, usor vanilat.
Ce-mi place cel mai mult la acest ruj? Faptul ca este foarte cremos, se intinde cu usurinta si este foarte pigmentat! In plus sta foarte bine si la capitolul rezistenta pe buze!
Fiind atat de cremos, evident nu usuca buzele, iar finish-ul este unul semi-mat.
Il detin in nuanta 21 care-mi place mult  (o pot purta atat zilnic cat si la machiaje mai elaborate, de seara), dar care mi-a dat ceva batai de cap atunci cand a trebuit sa pozez swatch-urile.In functie de lumina (naturala sau artificiala), cu blitz sau fara blitz aceasta nuanta se vede diferit in poze;
Le-am ales pe cele mai ``apropiate de realitate``:
-primul rand -lumina artificiala (fara blitz)
- al 2lea rand - lumina naturala (fara blitz)

Swatch-uri pe mana (lumina naturala)
                               Cu blitz                                                                  Fara blitz
                     

Cantitate: 4g
Pret 15 lei.
Il puteti comanda de AICI , este disponibil in 23 nuante.

Eu vi-l recomand, raportul calitate pret este unul foarte bun! Ati incercat produsele Farmasi?



Un comentariu: