Gloves in a bottle - lotiune de protectie pentru maini, fata, corp

Hello beauties,
Luna trecuta  am avut sansa sa testez pentru prima data lotiunea Gloves In A Bottle Am fost foarte nerabdatoare si entuziasmata s-o incerc, eu avand pielea uscata, uneori chiar crapata pe maini, sensibila care se irita foarte usor;
Mi-a starnit curiozitatea si denumirea de ``manusi invizibile``, cate dintre nu am visat la asa ceva atunci cand am folosit produse pentru curatenia caminului, pentru spalatul vaselor sau pur si simplu pentru protejarea impotriva factorilor externi si hidratarea efienta a pielii pentru o perioada indelungata de timp?

Ce este Gloves In A Bottle?

``Gloves in a Bottle este o lotiune de protectie care se absoarbe rapid in piele si care patrunde in straturile de suprafata ale pielii creand un strat de protectie si mentinand hidratarea naturala din acestea. Acest lucru il face sa fie cel mai bun produs de ingrijire al pielii uscate.
-Nu se ia la spalat, dar se desprinde in mod natural odata cu exfolierea celulelor pielii. Reaplicati lotiunea o data la patru ore pentru o protectie continua.
-Nu este grasa sau lipicioasa, nu contine parfum, este hipoalergenica, complet sigura si non- toxica.
-Folosita si recomandata de catre de o gamă largă de profesionisti din domeniul sanatatii pentru utilizarea zilnica in problemele pielii uscate.``




Cu ajutorul acestei lotiuni de protectie puteti trata probleme ale pielii precum: piele uscata, piele crapata,alergii ale pielii, psoriazis,eczeme, dermatite,alergii la latex;
Lotiunea este ambalata intr-o sticluta albastra dintr-un plastic maleabil.prevazuta cu un capac.
Imi place acest ambalaj, mi se pare igienic  iar varianta de 60 ml pe care am primit-o eu pentru testare este foarte practica dar din pacate aceasta varianta nu se comercializeaza.
Lotiunea de protectie Gloves In A Bottle are o consisenta lejera, putin apoasa, de culoare alba, deloc grasa. Este necesara o cantitate mica de produs, intra foarte repede in piele si nu lasa o pelicula lipicioasa sau uleioasa. 
Mirosul este forte putin sesizabil, deloc deranjant.
Ingrediente si termen de valabilitate:
Purified water (Aqua),Dimethicone,Stearic acid,Glycerin,Cetyl Alcohol,Isopropyl Myristate,Stearyl Alcohol,Triethanolamine,Xanthan Gum,Hydroxypropyl,Methylcellulose,VP/Eicosene Copolymer, Steareth-21,Phenoxyethanol (preservative)
Un mare plus este termenul mare de valabilitate, 36 luni de la deschidere!

Experienta mea cu acest produs:

Dupa cum v-am spus. am fost foarte nerabdatoare sa testez acest produs, citisem cateva review-uri pozitive si eram curioasa sa simt pe pielea mea daca intr-adevar isi merita laudele.
Da, le merita!In primele zile am aplicat Gloves In A Bottle doar pe maini, atunci cand am simtit nevoia (nu din 4 in 4 ore asa cum este recomandat), cam de 2 ori pe zi...mi-a hidratat pielea instantaneu, lasand-o catifelata;este total diferita fata de cremele obisnuite pentru maini;desi efectele se simt, lotiunea devine invizibila, ca si cum s-ar transforma intr-un strat de piele foarte protector.
Am testat-o si pe ten, inainte de aplicarea machiajului si mi-a placut,nu a diminuat rezistenta fondului de ten si nici nu i-a schimbat finish-ul.
Cu cateva zile in urma m-am trezit cu o eczema pe picior; Nu aveam in casa nici un alt produs pentru tratarea acesteia, si m-am bazat pe Gloves In A Bottle. M-a convins si la ce acest capitol! Dupa doua aplicari mi-a disparut mancarimea si puruitul... iar dupa 4 zile eczema este aproape vindecata.
Nu am pozat ``minunatia` de pe picior in prima zi cand mi-a aparut dar va asigur ca arata mult mai rau decat in pozele de mai jos.
Dupa o zi
Dupa 4 zile

Nu i-am gasit nici un minus produsului in sine, imi doresc doar sa se comericializeze si varianta de 60ml deoarece este foarte practica,usor de purtat in geanta.
Pe site-ul Glovesinabottle.ro gasiti varianta de 240ml la pretul de 57,50 lei!

Voi ce produse folositi pentru protejarea,hidratarea pielii uscate? Daca inca nu ati descoperit un produs foarte eficient, nu ezitati sa incercati lotiunea  Gloves In A Bottle de care veti fi multumite cu siguranta!

Un comentariu:

  1. Nu am folosit acest produs, eu folosesc sapun lichid si dupa ma dau cu crema pentru maini :)
    Am citit multe review-uri despre produsul acesta si toate pozitive, deci isi face treaba ;)

    RăspundețiȘtergere